FANDOM

Xarxa d'investigació Intergalàctica
Xarxainvestigacio
Informació
Nom castellà: Red de investigación intergaláctica
Nom català: Xarxa d'investigació intergalàctica
Cost metall: 240.000
Cost cristall: 400.000
Cost deuteri: 160.000
Aplicacions: Cap
 És la millor manera per reduir el temps d'investigacions, "enllaçant" els laboratoris amb més nivell dels planetes del jugador. És de les investigacions amb més requisits que demanen i amb més nivell. A part que demana una quantitat de recursos força variada, ja que necessita força quantitat de metall, cristall i deuteri.

MecanismeEdit

En primer lloc es necessita com a mínim la Investigació de la Xarxa al nivell 1. Al tenir aquesta investigació, fas que els teus laboratoris amb més nivelles se sumin, és a dir, que si el planeta amb el laboratori al nivell 10 i l'altre al nivell 5; quan investiguis en un d'aquest planetes, investigaran a la mateixa velocitat com si es tingués un laboratori al nivell 15 (segons l'exemple).

Quan es te la investigació al nivell 2, llavor en contes de sumar-se 2 laboratoris se sumen 3, per tan, si tens el teu laboratori amb més nivell al 12, tens un altre al nivell 10, i un altre al nivell 6; llavors (12+10+6=28) ens aquells planetes podràs investigar a una velocitat com si tinguessis el nivell 28.