Ogame Wiki
Advertisement

Igrači mogu dobiti ban na OGame-u zbog raznih prekršenih pravila. Dužina bana uvijek ovisi o tome kakav je prekršaj, ako je neki manji ban bude kratak sa modusom odsustva, ako je psovanje ili vrijeđanje ban bude isto kratak ali bez modusa odsustva ili ako je naprimjer pushing onda bude 9999 dana ili doživotno. Kažnjeni igrači se mogu prepoznati po znaku (k) na pregledu galaksije. Službeni OGame forum ima poseban dio gdje se mogu vidjeti kažnjeni igrači pod nazivom [Sramni Stup], može se vidjeti tko im je dao ban, do kada traje i razlog bana.

Ako mislite da vam je netko poslao uvredljivu poruku i želite ga prijaviti to možete napraviti da ispod poruke kliknete na dugme Prijavi igrača.

Game operatori nadziru uni a jedan od njihovih zadataka je da daju banove igračima koji varaju. Postoje brojni razlozi zbog čega GO može dati ban a najčešći je multi račun, GO može također pregledati račun da li je bio pushan.

Ako ste nepravedno primili ban trebate kontaktirati GO-a koji vam je dao ban i objasniti situaciju u kojoj je on pogriješio. Ako kojim slučajem ni nakon toga niste zadovoljni a nanesena vam je nepravda onda se javljate Super game operatoru toga unija.

Advertisement