Ogame Wiki
Advertisement

Dakle o-calc jedna je jako korisna stvar u kojoj možete saznati štošta zanimljivih stvari. Pokušat ću vas pobliže upoznati sa dotičnim.Dakle idemo redom. Kada odete na link http://www.o-calc.com/ ,prvo što vidite je kratki pregled informacija sa desna ; i sa lijeve strane > tools sa pripadajućih sedam pod izbornika a to su :

  • Costs
  • Colony Costs
  • Flight Times
  • Graviton Research
  • Research Costs
  • Fleet Costs
  • Further Tools

[Pod Further Tools-om ima mali niz Toolova koje ću sada samo spomenuti a kasnije i objasniti a to su : Resource Production,Moon Destruction,Phalanx Range,Interplanetary Missile] te manje bitan > info sa pripadajućih pet podizbornika

  • News
  • About o-calc
  • o-calc team
  • Help
  • Contact

i na kraju najmanje važan u ovoj priči > language na kojemu odabirete jezik koji želite.

Sad ću pojedinačno i kronološkim redom opisati svaki zasebno.

Costs[]

Dakle kao što naziv kaže,cijene.U ovom tool-u možete izračunati troškove za Građevine , Istraživanja[Researches] , Flote[Fleets] i Obrane[Defense]. Odmah ispod odabira jedne od gore navedenih stvari imate cijenu[Costs] željene gradjevine,tehnologije,brodova ili pak obrane. Zatim ispod toga imate dio u kojem upisujete nivo[Level] gradjevine / istraživanja ili pak broj[Count] flote[brodova] ili obrane. Slijedi izbornik svega navedenoga,na izvedbu Drop down meni-a te na samome dnu imate još za upisati Level-e : Tvornice robota[Robotics Factory] Tvornice nanita[Nanite Factory] Brodogradilišta[Shipyard] Centar za istraživanje[Research Center]

Znači na temelju upisanih Levela ovih četiriju gradjevina pri vrhu stranice,tamo gdje piše Cijena[Trošak] pisati će i vrijeme potrebno da se nešto izgradi/istraži.

Colony Costs[]

U ovome tool-u o-calca imate mogućnost uvida u GUBITKE bodova ukoliko se odlučite na rušenje planete /planete sa pripadajućim mjesecom. Na vrhu stranice imate za odabrati Gradjevine na planeti[Buildings(Planet)] , Obranu na planeti[Defense(Planet)] , i Gradjevine na mjesecu[Buildings(Moon)]. Dakle kako to funkcionira. Imate listu svega gore navedenoga ,te uz pripadajući objekt / obranu imate kućicu[box] za upisati level dotičnoga,tako da kada upišete sve što imate na koloniji,na dnu će vam prikazati koliko bodova gubite kada se sve zbroji.

Flight Times[]

Imate mogućnost upisivanja koordinata sa kojih flota kreće[Start],koordinate na koje pristiže[Destination],odredjivanje brzine[Speed],upisivanje Levela Pogona[Drives] (Sagorjevanje[Combustion],Impulsni pogon[Impulse drive],i na posljetku Hiper pogon[Hyperspace Drive]). Više manje,prva tablica [Ona na vrhu stranice lijevo od one u kojoj upisujete levele gore navedenih pogona] identična je onoj u samoj igri koja se javlja prilikom slanja flote. Zatim ostaje još donja,veća tablica u kojoj imate popis brodova[Ship],količinu[Count],Kapacitet[Storage capacity],Brzinu[Speed] istih. Vrlo jednostavno za shvatiti,jer sve što trebate učiniti jest upisati broj brodova koji šaljete i on će vam za ukupnu flotu pri samome dnu tablice ,na mjestu gdje piše Total ispisati ukupnu količinu brodova,ukupni kapacitet tereta i ukupnu brzinu flote.

Graviton Research[]

Dakle kao što i sam naziv kaže,istraživanje gravitona.Ovdje se susrećemo sa sljedećim : Level [Nivo] gravitona[I ukupno potrebno energije] Level Solarne elektrane[Solar Plant] sa ukupnom količinom energije koju omogućuje,isto kao i Level Fuzijske elektrane[Fusion Plant] sa pripadajućim iznosom energije koju omogućuje i na dnu još ostaje Max.Temperaturu [Max.Temperature] planeta i na kraju još Level-e Brodogradilišta[Shipyard] i Nanitne tvornice[Nanite Factory]. Na dnu imate Button[Dugme] Calculate[Izračunaj] pomoću kojega vam tool ispiše koliko satelita trebate,i kolika je cijena istih.

Koštanje istraživanja[]

Pomoću ovoga tool-a možete u vrlo kratkome vremenu pogledati odnosno vidjeti :[]

  • Koliko resursa košta određeni level istraživanja
  • Koliko bodova dobijete nakon što istražite određenu tehnologiju.
  • Fleet Costs

Isto kao i gore navedeni tool za troškove istraživanja,ovaj tool vam omogućuje identičnu stvar,samo što je ovaj puta u pitanju flota,i bodovi koji dobijete od gradnje istih.Ovdje nema nikakve filozofije ,koliko upišete,za toliko će vam izračunati.

Further Tools[]

  • Resource Production

U ovom Tool-u imate mogućnost upisivanja željenog Level-a[Nivoa] Rudnika metala[Metal Mine],Rudnika kristala[Crystal Mine],Sintizera deuterija[Deuterium Synthetizer] i max.temp. planete jer nije isto ako imate sintizer na toploj i hladnoj planeti,no za to pročitajte u F.A.Q-u[Hladni planeti proizvode najviše,dok istovremeno oni topli proizvode najmanje]. Kad upišete Level gore spomenutih gradjevina dobit ćete prihod[Income] rudnika po satu / iznos energije koji zahtjeva po levelu[Energy]

  • Moon Destruction

iliti Uništenje mjeseca.Imate tablicu maloga formata u kojoj vidite sljedeće : Broj Fatalnih Zvjezdi[R.I.P][Rip Count] Veličinu mjeseca[Moon size] To je što se tiče dijelova tablice u koje vi upisujete željene podatke. Šansa za uništenje Fatalnih Zvjezdi[Rips will be destroyed chance] i Šansa za uništenje mjeseca[Chance of moon destruction] rezultat su upisa gore navedena dva broja. Konkretni primjer.

Upisivanjem Rip Count : 5 Moon Size : 8000

Dobivam sljedeće Rips will be destroyed : 44.72% Chance of Moon Destruction : 23.61%

I na samome dnu piše sljedeće Hint: It can always happen that the Death Stars are destroyed. No Debris Field will be created in the process. Što u prijevodu znači Uputa : Uvijek se može dogoditi da se unište Zvijezde.U tom slučaju neće doći do NIKAKVIH ruševina.

  • Phalanx Range

Kao što sam naziv kaže,Domet falange. Imate mogućnost upisati dva podatka,a to su Sustav[System] Level falange[Phalanx Level] Ono što dobijete jest domet odnosno radijus sustava koje dotična "hvata".

  • Interplanetary Missile

Zadnji tool na o-calcu ali nimalo manje važan od sviju ostalih je ovaj za računanje IPR odnosno Inter Planetarnih Raketa. Isto kao i za falangu upisujete sljedeće : Sustav[System] ali ovaj puta umjesto levela falange upisujete Level impulsnog pogona[Impulse Engine level] Zatim će vam na temelju toga upisati sustave koji su unutar dometa raketa. Zatim upisujete Sustav mete[Target System] Na temelju toga će vam reći koji level Impulsnog pogona upćenito trebate za taj sustav koji upišete i vrijeme potrebno da raketa udari u svoju metu. Ukoliko upišete sustav koji je izvan dometa rakete,ovaj puta će vam ispisati potrebni level impulsnog pogona koji je potreban da bi taj sustav ušao u domet,i bez vremena naravno jer je misija nemoguća.

Advertisement