FANDOM

Tehnologija za gravitone
Osnovna cijena
Metal: 0
Kristal: 0
Deuterij: 0
Energija: 300,000

Tehnologija za gravitone vrhunac je tehnoloških istraživanja u OGameu. Jedina korist ove tehnologije je što omogućuje izgradnju zvijezde smrti i nema smisla istraživati ju nakon prvog levela.

Potrebno:

Potrebno za:

44 =Edit

Jedini logičan i realan način za opskrbljivanje planete sa 300.000 energije je izgradnjom solarnih satelita. Ta energija potrebna je samo za vrijeme istraživanja tehnologije koje je trenutačno. Nakon toga sateliti se mogu uništiti no pošto je tehnologija već istražena moći ćete graditi zvijezde smrti.

Vrijeme izgradnje satelita je kritično u cijeloj priči. Za najbezbolnije istraživanje tehnologije za gravitone potebno je kolonizirati planetu na što manjoj poziciji (što bliže suncu) a opet sa što većim brojem polja. Prije početka izgradnje satelita potrebno je podići tvornicu nanita bar na level 4 i brodogradilište na level 13 s kojim će se sateliti pravit za 1 sekundu te još morate prikupiti resurse potrebne za izgradnju satelita kako bi mogli sve satelite staviti graditi odjednom.

Nakon što istražite gravitone pametno bi bilo uništiti satelite jer vam više ne trebaju i samo predstavljaju dobar plijen za vaše neprijatelje. Najbolji način za uništenje satelita je u tri vala sa 125 krstarica čime ostvarujete 3 puta po 20% šansi za stvaranje mjeseca.

Online aplikacija O-Calc vam omogućuje izračunavanje broj satelita potreban za istraživanje gravitona na nekoj planeti.

Vidi takođerEdit