Ogame Wiki
Advertisement

Definicija[]

Sakupljanje ruševina koje se satoju od metala i/ili kristala iz polja polja olupina koristeci recikler.

Kako se to radi?[]

Postoji nekoliko slučajeva u OGameu kad bi htio sakupiti polje olupina.

Nakon borbe[]

Ako si poslao brodove i pobjedio (ili izgubio!) borbu, vjerovatno će biti ruševina oko planeta nakon borbe. Nako prvih nekoliko tjedana igranja igre, neki igrači shvate da ima više profita u uništavanju flote neprijatelja nego u običnom pljačkanju resursa.

Najbolja taktika je da recikleri dođu po olupine oba nakon borbe. To se radi tako da se pošalje sonda za špijunažu u napad na metu. Sonda će izgubiti borbu, i napraviti polje olupina od 300 kristala. Nakon ovog možeš polsati reciklere tako da dođu odmah nakon borbe.

Slijedeća taktika je slična prijašnjoj, ali bolja, i radi se pomoću nevidljivih ruševina. Pošalji sondu prema meti sa 10-20% brzine na zadatak napad. OGame je pripremio nevidljive ruševine prije nego što sonda dođe. Sad samo pošalji svoju flotu na zadatak vaditi i povuci napad sondom. Ovo može biti korisno za fleetsave a i za pripreme napada - meta neće dobiti izvještaj borbe od sonde (većina igrača se priprema za napad ako vide napad jedne sonde)

Recikleri su mnogo sporiji od drugih brodova u OGame-u, samo je zvijezda smrti sporija. Zbog ovoga, ako ti pošalješ napad i treba mu 1 sat do mete, ali reciklerima treba 4 sata, može se dogoditi da netko bliži može ukrasti ruševine koje si ti napravio. Pogledaj koliko tvojoj napadačkoj floti do mete i posalji ju tako da dođe oko 5 min prije reciklera koji su krenuli ranije. Pretpostavljajući da si poslao dovoljno reciklera, oni će pokupiti cijele ruševine - 300 kristala (ako si poslao sondu u napad prije toga) i ruševine koje su nastale borbom.

Nasumično traženje[]

Možeš vidjeti ruševine pregledu galaksije koje se mogu prepoznati po slici pokraj svog imena. Ako drziš miš iznad slike od ruševina, vidjeti češ koliko metala i/ili kristala ima u ruševinama.

Ako imas komandant možeš kliknuti na vaditi u galaksiji i automatski će biti poslano dovoljno reciklera da pokupu sve iz ruševina.

Ako ne, pogledaj polje ruševina, izračunaj koliko reciklera trebaš posalti () i tada pošalji na zadatak vaditi (ako riješenje nije cijeli broj, zakruži; npr. 5.3 reciklera = 6 reciklera). Kad šaljes flotu nemoj zaboraviti izabrati opciju "RU" u padajućem izborniku pokraj koordinata cilja tako da imaš zadatak Vaditi za tip zadatka.

Advertisement